Zákaznícky servis

Kontaktujte nás

po-pia 07-20
02/50 111 222

Pošlite nám email

servis@halens.sk

Zákaznícky servis je vám k dispozícii v pracovných dňoch medzi 7.00 a 20.00 h. Naše operátorky vám ochotne a rady odpovedia na všetky vaše otázky.

Na stránky zákazníckeho servisu
  • Tovar môžete aj naďalej vrátiť a reklamovať ako doteraz!
  • Náš zákaznícky servis vám bude k dispozícii aj po zatvorení e-shopu!

Často kladené otázky

Prečo Halens končí: Dôvodom, prečo zatvárame, je rastúca konkurencia z ostatných krajín, ako aj nepriaznivé výsledky prechodu z katalógového zásielkového obchodu na predaj tovaru výlučne cez internet. Pokusy o modernizáciu a posilnenie značky nemali požadovaný efekt, preto sa predstavenstvo firmy rozhodlo v roku 2017 fungovanie značky Halens ukončiť.

Ak je tovar poškodený: Ak ste dostali poškodený alebo kazový tovar, kontaktujte nás, prosím. Spolu nájdeme riešenie.

Záruka: Aj naďalej máte právo na reklamáciu tovaru v záručnej lehote 2 rokov. Ak zistíte, že ste dostali poškodený alebo kazový tovar, kontaktujte čo najskôr náš zákaznícky servis. Pri vrátení použite, pokiaľ možno, návratku.

Ako vám vrátime peniaze: Peniaze vám vyplatíme hneď ako prijmeme a spracujeme vrátený tovar, najneskôr však do 14 dní. Ak ste platili v hotovosti pri prevzatí tovaru, peniaze vám vrátime poštovou poukážkou. Ak ste na zaplatenie použili debetnú alebo kreditnú kartu, peniaze vám vrátime na účet prislúchajúci k danej karte, resp. na kartu. Ak ste sa rozhodli vrátiť všetok objednaný tovar, vrátime vám tiež poplatok za poštovné a balné.

Vrátenie tovaru/reklamácia: Tovar môžete vrátiť alebo vymeniť v predĺženej lehote 30 dní. Tovar vráťte v nezmenenom stave, pokiaľ možno aj v pôvodnom balení. Vrátiť musíte všetky časti výrobku, aj keď sú poškodené alebo kazové. K zásielke priložte vyplnenú návratku a označte v nej dôvod vrátenia. Súčasťou návratky je aj adresný štítok, ktorý môžete využiť na vrátenie tovaru.
Ak ste nám tovar nevrátili v primerane nezmenenom stave, máme právo na náhradu vzniknutej škody znížením sumy za vrátený tovar. Ak vraciate kazový alebo poškodený tovar, poštovné za vrátenie tovaru znášame my. Ak vraciate alebo vymieňate tovar, riziko spojené s poškodením tovaru počas prepravy znášate vy. Vždy si starostlivo uschovajte doklad o odoslaní a kópiu návratky až do ukončenia procesu vrátenia tovaru, pretože na nej sa nachádza číslo tovaru, ktoré potrebujete pri uplatňovaní si svojich spotrebiteľských práv. Ak ste si objednali viacero produktov a vrátili len niektoré, nevrátime vám poplatok za poštovné a dobierku, pretože tieto poplatky sú rovnaké bez ohľadu na počet objednaných produktov.

Odstúpenie od zmluvy: Máte právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prijatia potvrdenia objednávky. Ak si chcete toto právo uplatniť, informujte o tom náš zákaznícky servis, prosím. Zrušiť môžete nákup jednej alebo viacerých položiek z vašej objednávky. Ak chcete svoju objednávku zrušiť a nechcete prevziať zásielku, musíte kontaktovať náš zákaznícky servis.

Neprevzaté zásielky: Ak zásielku neprevezmete a neinformujte o tom dopredu náš zákaznícky servis, CFG si vyhradzuje právo požadovať uhradenie všetkých nákladov spojených s objednávkou, predovšetkým náklady na spätné zaslanie tovaru.

Koho môžete kontaktovať: Zákaznícky servis našej sesterskej spoločnosti Cellbes v pracovných dňoch medzi 7.00 – 20.00 h na tel. čísle 02/50 111 222.