Zákaznícky servis

Kontaktujte nás

po-pia 07-20
02/50 111 222

Pošlite nám email

servis@halens.sk

Zákaznícky servis je vám k dispozícii v pracovných dňoch medzi 7.00 a 20.00 h. Naše operátorky vám ochotne a rady odpovedia na všetky vaše otázky.

Na stránky zákazníckeho servisu

Obchodné podmienky

Tieto obchodné podmienky platia pre zákazníkov e-shopu Halens (www.halens.sk) a pre zákazníkov zásielkového obchodu Halens.

Prevádzkovateľ

Prevádzkovateľom internetového a zásielkového obchodu Halens je spoločnosť Consortio Fashion Group spol. s r. o. so sídlom Heydukova ul. 12-14, 811 08 Bratislava (korešpondenčná adresa: Consortio Fashion Group spol. s r. o., ORD Bratislava, Bojnická 14, 832 02 Bratislava)
IČO: 313 437 67, IČ DPH: SK2020294606
Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri vedenom na Okresnom súde Bratislava I., oddiel Sro, vložka číslo 4475/B.
Bankové spojenie: číslo účtu 1001398000, kód banky 1111 (UniCredit Bank)
Konatelia: Freddy Mikael Sobin, Ing. Dana Procházková

Záruka kvality

Halens zasiela len overenú kvalitu. Náš tovar dávame priebežne testovať a jeho zaručená kvalita zodpovedá najvyšším požiadavkám našich zákazníkov. V zmysle novely Občianskeho zákonníka č. 150/2004 poskytujeme na každý tovar záruku 2 roky, na vybrané produkty až 3 roky. Plynúť začína dňom prevzatia tovaru.

Ceny tovarov a služieb

Všetky ceny (v EUR) sú uvedené vrátane DPH 20%.

Objednanie tovaru

Objednávať môžete týmito spôsobmi:
INTERNET: www.halens.sk
TELEFÓN: 02/50 111 222
MOBIL: 0905 720 069, 0903 646 313
  (Po.-Pi.: 7.00 - 20.00 h)

Pri objednávaní prostredníctvom internetu ide o automatický prenos dát, preto slúžia iba na príjem objednávok podľa presného postupu. Nie je možné posielať touto formou oznamy, objednávky prémií, atď.
Objednávku je možné bezplatne stornovať ešte pred jej potvrdením a takisto po potvrdení a to prostredníctvom elektronickej pošty (servis@halens.sk) alebo telefonicky na čísle 02/ 50 111 222. Pri storne/zrušení objednávky je potrebné uviesť Vaše zákaznícke číslo, meno a priezvisko, adresu bydliska a informáciu o objednávke.
Vyhradzujeme si právo stornovať/zrušiť objednávku, ak z dôvodu nedostupnosti tovaru ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od Halens spravodlivo požadovať, nie sme schopní dodať tovar objednávateľovi v požadovanej lehote alebo v cene, ktorá je uvedená v našom internetovom obchode, pokiaľ sa spolu nedohodneme na náhradnom plnení.

Dodanie tovaru

- Prostredníctvom Slovenskej pošty až domov za poplatok 4,75 €
- Prostredníctvom Slovenskej pošty vyzvihnutie na pošte po oznámení SMS správou za poplatok 4,75 €
- Prostredníctvom kuriéra (In Time/UPS) až domov za poplatok 5,95 €
- Nadrozmerný tovar a tovar ťažší ako 20 kg je zasielaný prostredníctvom kuriéra za poplatok 5,95 €
- Podmienkou doručenia tovaru prostredníctvom kuriéra je uvedenie vášho telefónneho čísla.
Zásielku vám budeme vopred avizovať.
Tovar zaplatíte až pri jeho prevzatí. Zásielku Vám budeme vopred avizovať.
Ku každej objednávke, aj pri vybavení 1 objednávky viacerými balíkmi, učtujeme náklady za balné a poštovné len raz.
Za zaslanie katalógu náklady za balné a poštovné neúčtujeme. Katalógy ako samostatnú objednávku zasielame poštou.
Tovar zostáva až do zaplatenia zásielky vlastníctvom Consortio Fashion Group spol. s r. o. K splneniu dodávky dochádza dňom zaplatenia za túto zo strany zákazníka.

Dodacia lehota

Naše dodacie lehoty platia v súlade s ustanovením §13 ods. 1) zákona č. 108/2000 v znení neskorších zmien a doplnkov (zákon č. 118/2006 Z. z), s tým, že spotrebiteľ súhlasí s predĺžením dodacej lehoty v prípade, ak si to výroba objednaného tovaru alebo iné okolnosti vyžadujú. Štandardne dodávame tovar v lehote 2-3 týždňov. Naše dodacie a platobné podmienky platia pre zasielanie v rámci Slovenskej republiky. Tovar do zahraničia nedodávame.

Platobné podmienky

Môžete si vybrať medzi tromi spôsobmi platby za objednaný tovar::
1. Dobierka
- Za tovar zaplatíte pri prevzatí zásielky.


2. Nákupná karta Halens
- S našou Nákupnou kartou môžete mať k dispozícii finančnú rezervu až 600 € (18.075,60 Sk) na 45 dní bezúročne! Naviac získavate body, ktoré môžete využiť pri ďalšom nákupe. Svoju Nákupnú kartu Halens si vyžiadajte zadarmo na tel. č.: 02 / 50 111 222.

3. Platba platobnou kartou

- Prijímame platobné karty Visa a MasterCard.

- Spôsob platby platobnou kartou môžete využiť pri nákupe v našom e-shope www.halens.sk, nevzťahuje sa na telefonické a písomné objednávky.

- Po potvrdení objednávky a jej celkovej hodnoty budete presmerovaná/ý na zabezpečenú stránku na dokončenie platby. Výška transakcie pri platbe kartou na zabezpečených stránkach bude rovnaká, prípadne nižšia ako je hodnota objednávky, a to podľa aktuálne dostupného tovaru v danom okamihu. Po úspešnej autorizácii tejto platby sa na vašom účte táto suma zarezervuje a dostanete od nás emailom potvrdenie celej objednávky. Celková čiastka za objednaný tovar sa z vášho bankového účtu odráta až po odoslaní tovaru z nášho skladu. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy sa vám peniaze vrátia automaticky na účet, z ktorého sa platba uskutočnila.

- Transakcie uskutočnené platobnými kartami sú zabezpečené riešením Secure Socket Layer (SSL), tzn. že informácie a údaje o platobnej karte sú šifrované a nemôžu byť prečítané neoprávnenými osobami. Náš platobný sprostredkovateľ DIBS Payment Services AB spracuje transakciu platobnou kartou v súlade s medzinárodnými bezpečnostnými normami PCI DSS.

- Poštovné a balné je v prípade platby platobnou kartou 3,75 EUR pri využití prepravcu Slovenská pošta, v prípade kuriérskej služby 4,95 EUR.


4.Platba cez PayPal
- Pri nákupe na internete môžete tiež využiť rýchlu a bezpečnú platbu prostredníctvom PayPalu. Pri potvrdzovaní objednávky zvoľte spôsob platby PayPal a budete automaticky presmerovaná/ý na stránky PayPal, kde sa prihlásite zadaním svojich používateľských údajov a uskutočníte platbu. Suma kúpnej ceny sa ihneď prevedie z vášho účtu na PayPal.

- Poštovné a balné je v prípade platby cez PayPal 3,75 EUR pri využití prepravcu Slovenská pošta, v prípade kuriérskej služby 4,95 EUR.


Výmena a vrátenie tovaru

U nás nakupujete bez rizika. Ak by vám to, čo ste si objednali, nevyhovovalo, nijaký problém. Jednoducho nám tovar do 30 dní zašlete späť a vyberiete si niečo iné. Pri vrátenie tovaru je potrebné zaslať dobierkovú faktúru,ktorá slúži ako doklad o kúpe, dodací list a zároveň aj ako záručný list a je zasielaná spolu s tovarom. Po prijatí a spracovaní vráteného tovaru (aj pri výmene) vám pošleme peniaze späť na váš účet alebo poštovou poukážkou na vašu adresu najneskôr do 14 dní. Pre rýchly a bezpečný prevod peňazí na váš účet vám odporúčame vyplniť číslo svojho účtu v NÁVRATKE. Ak vrátite všetok tovar z objednávky, vrátime vám tiež poplatok za poštovné a balné. Náklady spojené so spätným zaslaním tovaru hradí zákazník. V prípade, že ste využili pri svojom nákupe spôsob platby kartou (Visa a MasterCard) alebo platbu cez PayPal, nemôžeme vám zaistiť priamu výmenu tovaru. Príslušnú sumu za vrátený tovar vám prevedieme na účet, ku ktorému patrí platobná karta alebo na účet PayPal. Tovar objednaný na výmenu vám zašleme na dobierku.

V prípade neprevzatia zásielky zákazníkom si CFG vyhradzuje právo žiadať od neho náhradu akýchkoľvek nákladov spojených s objednávkou, najmä nákladov na spätné zaslanie tovaru. Ďalej si CFG vyhradzuje právo neprijať ďalšiu objednávku, ak zákazník opakovane neprevezme zásielku s tovarom.

Beriete na vedomie, že pokiaľ bude vrátený tovar poškodený, opotrebovaný alebo čiastočne spotrebovaný, vzniká spoločnosti Consortio Fashion Group nárok na náhradu takto vzniknutej škody. Consortio Fashion Group je oprávnené uplatniť si nárok na úhradu vzniknutej škody jednostranne, a to započítaním svojho nároku voči vášmu nároku na vrátenie kúpnej ceny v plnej výške.


Formulár na odstúpení od zmluvy nájdete tu.

V rámci internacionalizácie našej spoločnosti Consortio Fashion Group spol. s r. o., Heydukova ul. 12-14, 811 08 Bratislava, IČO 31 343 767, zapísaná v Obchodnom registri, vedenom Okresným súdom Bratislava I, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 4475/B a prechodu na nový logistický systém spracovania osobných údajov si Vás dovoľujeme informovať, že Vaše osobné údaje spracúvané našou spoločnosťou sú spracúvané taktiež spoločnosťou Consortio Fashion Group spol. s r. o., so sídlom Domažlická 1256/1, 130 00 Praha, IČ 453 15 680, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Praze, oddiel C, vložka C 209716, ako sprostredkovateľom na základe písomnej zmluvy uzatvorenej v zmysle § 5, odsek 2 Zákona o ochrane osobných údajov číslo 428/2002 Z.z. Bezpečnosť spracovania Vašich osobných údajov je zabezpečená vyššie uvedenou písomnou zmluvou o spracovaní osobných údajov.


Chyby tovaru

Práva a povinnosti pri reklamácii tovaru sú uvedené v Reklamačnom poriadku. Vaša objednávka bude zaznamenaná v našom systéme najmenej 24 mesiacov kvôli vybaveniu prípadných reklamácií vyplývajúcich z chýb predaného tovaru.


Storno objednávky

Objednávku možno bezplatne stornovať v deň objednania prostredníctvom elektronickej pošty servis@halens.sk alebo telefonicky na čísle 02/50 111 222. Pri storne/zrušení objednávky je potrebné uviesť vaše zákaznícke číslo, meno a priezvisko, adresu a informácie o objednávke. Vyhradzujeme si právo stornovať/zrušiť objednávku z dôvodu nedostupnosti tovaru.


Marketingové akcie a zľavy

Zľava stanovená marketingovou akciou na vybraný tovar sa vzťahuje len na tie výrobky, ktoré si zákazník ponechá. V prípade vrátenia tovaru zakúpeného v rámci marketingovej akcie sa zľava neuplatní alebo sa prepočíta podľa tovaru, ktorý si zákazník aktuálne ponechá. Pri vrátení tovaru má predávajúci právo vykonať zápočet voči cene tovaru, ktorú je predávajúci povinný zákazníkovi vrátiť. V prípade, že zákazník neuhradí cenu tovaru, vyhradzuje si Consortio Fashion Group právo neprijať ďalšiu objednávku zákazníka. V prípade akýchkoľvek otázok môžete kontaktovať náš zákaznícky servis na adrese servis@halens.sk alebo na tel. čísle 02/50 111 222.


Upozornenie

Chyby a omyly v názvoch, popisoch a vo vyobrazení produktov sú vyhradené. Ceny produktov vo výške 0,00 Eur / 0,00 Sk sú neplatné. Ponuka platí len do vypredania zásob. Údaj o počte produktov k dispozícii na internete je len informatívneho charakteru.

Prevádzkovatľ automaticky predpokladá, že jeho zákazníkmi sú spotrebitelia. Pokiaľ nie je zákazník spotrebiteľom a je poplatiteľom dane z pridanej hodnoty, je zákazník povinný túto skutočnosť prevádzkovateľovi oznámiť pri objednávke, alebo nejneskôr do 21 dní od okamihu dodania tovaru alebo prijatia platby pred dodaním tovaru a požiadať prevádzkovateľa o vystavenie faktúry s uvedením daňových údajov zákazníka. V prípade, že zákazník požiada o vystavenie faktúry s uvedením daňových údajov zákazníka neskôr ako po 21 dňoch od okamihu dodania tovaru alebo prijatia platby pred dodaním tovaru, nie je prevádzkovateľ povinný vystaviť zákazníkovi faktúru s uvedením daňových údajov zákazníka.

Zákaznícky servis

Všetky vaše otázky vám ochotne zodpovedia naše operátorky. Sú tu pre Vás od pondelka do piatku od 7. do 18. hodiny na tel. čísle 02/50 111 222, alebo na e-mailovej adrese: servis@halens.sk. (Táto servisná adresa však neslúži na príjem objednávok!) Sídlo firmy: Consortio Fashion Group spol. s r. o. so sídlom Heydukova ul. 12-14, 811 08 Bratislava (Táto adresa neslúži na vrátenie tovaru!)

Reklamácie

Pokiaľ ste od nás dostali chybný tovar, prosím, kontaktujte náš servis@consortiofashion.com. Vždy sa snažíme riešiť problémy spôsobom, ktorý je uspokojivý pre obe strany.

Riešenie sporov

V prípade, že sa nám nepodarí dospieť k vzájomnej dohode, máte možnosť obrátiť sa na Slovenskú obchodnú inšpekciu. Konkrétne pokyny nájdete na stránke www.soi.sk.
Ak žijete v inom členskom štáte EÚ ako na Slovensku, máte v súlade s nariadením EÚ č. 524/2013 právo začať mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu aj elektronicky, a to prostredníctvom ODR platformy na riešenie sporov, ktorá je dostupná na internetových stránkach http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Pred pristúpením k riešeniu sporu jedným z vyššie uvedených spôsobov zákazníkovi odporúčame kontaktovať Consortio Fashion Group na emailovej adrese servis@consortiofashion.com. alebo na tel. čísle 02/50 111 222.

Ochrana osobných údajov

Uvedomujeme si, že osobné údaje sú citlivé a dôverné. Preto má ich ochrana v Halens najvyššiu prioritu!
Naša spoločnosť zhromažďuje a spracováva vami poskytnuté údaje za účelom ponuky obchodu a služieb. Poskytnutie údajov je dobrovoľné, nepovinné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre marketingové účely zásielkového predaja v rámci nášho koncernu na dobu neurčitú v zmysle zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Podľa § 20 odst. 3 citovaného zákona ste oprávnený(á) kedykoľvek písomne namietať proti ich ďalšiemu spracúvaniu (poskytovaniu), resp. využívaniu v poštovom styku.

 Aby sme mohli vybaviť Vašu objednávku, musíme si uložiť Vaše osobné údaje - najmä meno, priezvisko a úplnú aktuálnu adresu. Poskytnutie údajov je z Vašej strany dobrovoľné, nepovinné a bez dôsledkov. Samozrejme máte právo požiadať o ich zmenu či úpravu tak, aby zodpovedali skutočnosti alebo tieto údaje nechať z databázy celkom odstrániť. Za účelom zmien, prosím, kontaktujte Zákaznícke centrum Halens - tel.: 02/ 50 111 222, email: servis@halens.sk.

Ako využívame Vaše údaje?

Ak si v Halens objednáte, znamená to, že svojou objednávkou súhlasíte so spracovaním svojich osobných údajov pre účely zásielkového obchodu podľa zákona č.428/2002 Zb. z. o ochrane osobných údajov a s obchodnými podmienkami spoločnosti Consortio Fashion Group spol. s r. o. To isté platí pre Vašu registráciu k odberu našich newsletterov. Naša spoločnosť zhromažďuje a spracováva Vami poskytnuté údaje za účelom ponuky obchodu a služieb s tým, že tieto údaje môžu byť v prípade Vášho súhlasu poskytnutého v rámci procesu vyplňovania objednávky tovaru/katalógu, resp. registrácie k odberu našich služieb (newsletter) spracované pre marketingové účely zásielkového predaja v rámci nášho koncernu na dobu neurčitú v zmysle zákona č. 428/2002 Zb. z. o ochrane osobných údajov. V rámci internacionalizácie našej spoločnosti Consortio Fashion Group spol. s r. o. so sídlom Heydukova ul. 12-14, 811 08 Bratislava, IČO 31 343 767, zapísaná v Obchodnom registri, vedenom Okresným súdom Bratislava I, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 4475/B a prechodu na nový logistický systém spracovania osobných údajov si Vás dovoľujeme informovať, že Vaše osobné údaje spracúvané našou spoločnosťou sú spracúvané taktiež spoločnosťou Consortio Fashion Group spol. s r. o., so sídlom Domažlická 1256/1, 130 00 Praha, IČ 453 15 680, zapísaná
v Obchodnom registri vedenom Mestskym súdom v Praze, oddiel C, vložka 209716, ako sprostredkovateľom na základe písomnej zmluvy uzatvorenej v zmysle § 5, odsek 2 Zákona o ochrane osobných údajov číslo 428/2002 Z.z. Bezpečnosť spracovania Vašich osobných údajov je zabezpečená vyššie uvedenou písomnou zmluvou o spracovaní osobných údajov. Svojou objednávkou, resp. registráciou k odberu newsletterov zároveň súhlasíte s tým, že predmetné údaje je spoločnosť Consortio Fashion Group spol. s r. o. zároveň oprávnená poskytnúť aj inému správcovi, tj. všetkým subjektom, v ktorých má kapitálovú účasť, ako aj subjektom, ktoré majú túto účasť na jej podnikaní, a ďalej aj subjektom, ktoré spadajú do obchodnej siete Consortio Fashion Group AB. V súvislosti s ponukou kreditných kariet Halens je spoločnosť také oprávnená poskytnúť predmetné údaje spoločnosti Consumer Finance Holding, a.s. Podľa § 20 odst. 3 citovaného zákona ste oprávnený (á) kedykoľvek písomne namietať proti ďalšiemu spracúvaniu (poskytovaniu), resp. využívaniu v poštovom styku.

Ako chránime Vaše osobné údaje na www.halens.sk?

Na spracovanie Vašich údajov, ktoré nám poskytnete v priestore internetu, používame bezpečný spôsob prenosu dát, tzv. prenos SSL (Secure Socket Layer). Tento spôsob zaručuje, že každý Váš údaj sa pred tým, ako je k nám odoslaný, zakóduje a je chránený proti prístupu nepovolaných osôb.


Naša spoločnosť je registrovaná v recyklačnom fonde.